HomeHome  PortalPortal  GalleryGallery  SearchSearch  RegisterRegister  UsergroupsUsergroups  Log in  FAQFAQ  

Share | 
 

 marvelon

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
nananina
Guest



PostSubject: marvelon   Tue Dec 02, 2008 2:03 am

salam,
period sellu tepat atau mcmna.
Back to top Go down
aliya
Guest



PostSubject: marvelon   Sun Jan 11, 2009 10:36 pm

Surprised assalamualaikum...saya nak tanya ada tak cara macamane cara nak hentikan pengambilan pil perancang,nak kena tunggu satu pusinan haid ke camana?...atau just berhenti macam tu je
Back to top Go down
aliya
Guest



PostSubject: marvelon   Sun Jan 11, 2009 10:46 pm

saya kembali lagi.untuk pengetahuan doktor saya ambl pil jenis marvelon hampir 2 tahun.dan sekarang saya ingin berhenti ambil pil ni...tapi saya tak tau camana caranya...adkah selepas saya berhenti dari mengambil pil tersebut kitaran haid saya akan turut berhenti untuk berapa jangkamasa berapa lama?
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: marvelon   Today at 8:03 pm

Back to top Go down
 
marvelon
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum CtRedzuan :: LEMBUT2KAN TANGAN KAT SINI :: DOCTOR'S ONLINE [terkini 2009]-
Jump to: