HomeHome  PortalPortal  GalleryGallery  SearchSearch  RegisterRegister  UsergroupsUsergroups  Log in  FAQFAQ  

Share | 
 

 Gubahan Hantaran

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
wonderful7666
ahli malu kucen


Posts : 19
Join date : 2007-12-03

PostSubject: Gubahan Hantaran   Mon Dec 03, 2007 11:32 am

Saya ada membuka kelas membuat gubahan hantaran tapi tak taulah nak letakkan gambar kat sini.....
Back to top Go down
View user profile
wonderful7666
ahli malu kucen


Posts : 19
Join date : 2007-12-03

PostSubject: Re: Gubahan Hantaran   Mon Dec 03, 2007 12:14 pm





contoh....

macam2 style, bentuk, gaya serta warna... beralbum-album tapi, hanya ini saje yang boleh di tempek sebagai contoh. Yang lain2nya, dalam album takkan nak scan 1 album kot.he...he...
terpulang kepada kehendak pelanggan. Terbaru saya menerima tempahan dari VIP, dia nak gubahan berunsur traditional tapi nampak moden..... warna pastel.... pepehal pm kita jek...
Back to top Go down
View user profile
ctredzuan
ahli beghehh!
ahli beghehh!


Posts : 772
Join date : 2007-11-22

PostSubject: Re: Gubahan Hantaran   Tue Dec 04, 2007 5:19 am

alamak..cantik nya...!! turqoise tu warna feveret tuu
kalau kecikkan gambar sket ok jer,
wonderful potong gambar tu tepat2 benda yg nakdi tunjukkan ye
Back to top Go down
View user profile
wonderful7666
ahli malu kucen


Posts : 19
Join date : 2007-12-03

PostSubject: Re: Gubahan Hantaran   Tue Dec 04, 2007 10:08 am

alah... ctredzuan, kita baru belajar nak tempek gambor, selalu kalau orang nak tengok, kita hulur album aje, kat forum kena tempek2 ni, slow sikit.... pelan-pelan belajor.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Gubahan Hantaran   Today at 8:06 pm

Back to top Go down
 
Gubahan Hantaran
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum CtRedzuan :: LEMBUT2KAN TANGAN KAT SINI :: ruangan kreativiti-
Jump to: